НОВИНИ
11-02-2008 14:15
Новинки в конкурсній програмі 9-го КМФР
Оргкомітет КМФР на основі досвіду проведення попередніх проектів, а також враховуючи сучасні віяння світового фестивального руху, вніс корективи в конкурсну програму 9-го КМФР.
Зміни наступні:
- - Конкурсів «Експозиційного дизайну» та «Рекламних конструкцій», а також спеціального журі архітекторів на КМФР більше немає. Замість них є конкурс Outdoor&Indoor дизайну, який оцінює журі дизайнерів. До складу цього журі входять дизайнери, що мають досвід роботи з об'ємними конструкціями та інтер'єрами. Оргкомітету КМФР не вдалося підібрати відповідники до слів Environmental design українською та російською мовами (так само як і до абревіатури BTL), тому конкурс отримав назву англійською
- - Транзитну рекламу об'єднано з конкурсом постерів і плакатів. Цей конкурс оцінюватиме Креативне (головне) журі КМФР.
- - Бонусного конкурсу «Гумор в рекламі та рекламна пародія» більше не існує. Останнім часом якість поданих на конкурс робіт невпинно погіршувалась. Знайти переможців ставало все складніше, і минулого року їх на фестивалі зовсім не виявилось, а нагороджувати відверто погані роботи не входить до правил КМФР. Можливо, рекламні пародії ще матимуть попит, але вже в іншому форматі (наприклад, в таборі рекламістів AdDrive), а не на КМФР.
- - Конкурс альтернативної реклами (нетрадиційних та ambient медіа) став однією з категорій конкурсу Медіа-проектів, а його оцінку передано Медіа-журі КМФР.
- - На фестивалі з'явився новий конкурс «Корпоративний фільм» в офіційній програмі і, відповідно, новий склад журі - Кіно-журі, до складу якого ввійдуть переважно представники продакшн-студій.
- - Крім того, змінились категорії практично всіх конкурсів КМФР: деякі з них об'єднано, деякі, навпаки, виділено в самостійні номінації. Ці корективи зроблено для того, щоб якось збалансувати конкуренцію, іншими словами, - підрівняти кількість робіт в кожній з цих категорій на основі попереднього досвіду подачі конкурсних робіт.
Повернутися до списку новин