Нагороди фестивалю
Конкурсна програма Фестивалю складається з 14 конкурсів.
У кожному конкурсі визначається 1 (один) переможець, який нагороджується призом Краща робота конкурсу.
В свою чергу, кожний конкурс складається з конкурсних категорій (номінацій).
В кожній категорії конкурсу визначаються переможці ("золото", "срібло", "бронза"), а також визначаються фіналісти конкурсу ("шорт-лист").
В кожній категорії можуть бути не більше 2 (двох) "золотих", 2 (двох) "срібних" та 3 (трьох) "бронзових" призера. Кількість фіналістів не лімітується. Ж урі має право не присуджувати призових місць при невідповідності робіт критеріям оцінки.
За рішенням журі в кожному окремому випадку можуть вручатися спеціальні призи конкурсу.
За підсумками всіх конкурсів офіційної програми Фестивалю Голова журі Фестивалю, після консультацій з іншими членами креативного журі, визначає кращу рекламну роботу Фестивалю, якій присуджується Гран-прі Фестивалю.
Висунута на Гран-прі Фестивалю робота, як правило, не повинно співпадати з Кращою роботою конкурсу.
За підсумками конкурсної програми Фестивалю підводиться рейтинг учасників з нараховуванням балів на нагороди Фестивалю.
Учаснику, який в рейтингу посів перше місце, присвоюється звання Краще агентство Фестивалю.
Перемога, призове місце, вихід в фінал або спеціальний приз (увага! до спеціальних призів від партнерів та спонсорів ця інформація не відноситься) дає учаснику такі бали:
"Фіналісти" конкурсів:
-
ТВ-реклами, Друкованої реклами, Постерів для зовнішньої реклами, Рекламних кампаній, Медіа, DM, PR, BTL проектів, Інтерактивної реклами – 2 бали.
-
Радіореклами, Рекламної фотографії, Графічного дизайну, Упаковки, Outdoor & Indoor дизайну, а також спеціальні призи журі – 1 бал.
“Бронза” конкурсів:
-
ТВ-реклами, Друкованої реклами, Постерів для зовнішньої реклами, Медіа, DM, PR, BTL проектів, Інтерактивної реклами - 4 бали.
-
Рекламних кампаній – 5 балів.
-
Радіореклами, Рекламної фотографії, Графічного дизайну, Упаковки, Outdoor & Indoor дизайну – 3 бали.
"Срібло” конкурсів:
-
ТВ-реклами, Друкованої реклами, Постерів для зовнішньої реклами, Медіа, DM, PR, BTL проектів, Інтерактивної реклами – 6 балів.
-
Рекламних кампаній – 7 балів.
-
Радіореклами, Рекламної фотографії, Графічного дизайну, Упаковки, Outdoor & Indoor дизайну – 5 балів.
“Золото” конкурсів:
-
ТВ-реклами, Друкованої реклами, Постерів для зовнішньої реклами, Медіа, DM, PR, BTL проектів, Інтерактивної реклами – 8 балів.
-
Рекламних кампаній – 10 балів.
-